loading...

مرجع تخصصی فرش ابریشمی ایران

به مرجع تخصصی فرش ابریشمی ایران خوش آمدید.

بازدید : 11581
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 زمان : 3:12

الیاف اکرولیک هیت ست شده بدلیل اینکه بافت نازک و مستحکمی مانند ابریشم دارد در شانه و تراکم های بالا کاربرد دارد. امید اینکه سایرین بتوانند از اطلاعات شما بهترین بهره را ببرند. با توجه به اینکه تشخیص کیفیت فرش ماشینی از طریق لمس کردن و مشاهده ظاهر آن، برای افراد غیر کارشناس ممکن نیست و اینکه معمولا هر فروشنده ای از محصولی که عرضه میکند به عنوان محصول با کیفیت یاد میکند؛ بهترین راه برای اطمینان از کیفیت فرش ماشینی، شناخت برند یا به عبارتی تولیدکننده آن محصول است. در قسمت چپ سالن با یک راهرو که به سمت پشت سالن اصلی هدایت شده است به پلکانی می­رسیم که راه دسترسی به طبقه دوم است (پلان-26) قدمت این معبد اواخر قرن نهم پیش از میلاد معرفی شده است (Busink,1970:513). 3ـ کارکمیش (Karkamiş): کارکمیش (Kargamish, Karkemish, Carchemish) در قرن 9 پیش از میلاد با حکمرانی آشور نصیر پال دوم و شلمانصر سوم از آشور، و حتی در 717 پیش از میلاد سارگن دوم مواجه بوده است (Mallawan,1972:135).

جنس این پایه­ستونها از سنگ بازالتی و فرم حجاری بسیار ساده است. دیوار پشت این اجاق که روبه­روی ورودی است، اغلب با نقش­برجسته برروی سنگهای بازالتی به­دست آمده است. پایه­ستون­ها از جنس بازالتی و پایین دیوارهای سالن اصلی با نقوش برجسته شامل نقوش حیواناتی مانند آهو و بز و موجودات اساطیری همانند اسفنکس­ها، مزین شده است. نقوش اساطیری بر دیوارة پشت اجاق نیز حائز اهمیت است. 2ـ2ـ بیت هیلانی2: پشت عمارت هیلانی به ساختمانی برمی­خوریم که شباهت زیادی به عمارت مگارون دارد و همانند آن طراحی شده است. اتاقهای کوچک در پشت و اطراف این محل نشان از محل شست­وشو است (Niehr, 2004: 301). وجود فضای خالی در سمت چپ قسمت­d، احتمالاً راه تردد به طبقات بالایی را تسهیل می­کرده است (پلان-21) (Kühne,1991:201). این معبد، در لایة دوم و با شیوة بیت­هیلانی ساخته شده است (Yadin,1975:241)؛ بیت میرسیم (Bith Mirsim)، سایتی در 20 کیلومتری جنوب شرقی هاربورن است (Wright,1971:124)که شیوة ساخت معبد این محل با معماری بیت­هیلانی می­باشد که در گزارش­های حفاری، از آن با نام معبدB نام برده شده است (Ilan,2003:42-53)؛ بیت شاین، در حدود 20 کیلومتری بیت­المقدس، یکی از مهمترین شهرهای باستانی محسوب میشود که در سرزمین فلسطین اشغالی قرار دارد (Ben-Tor, 1968:26). در این مرکز سه معبد با فرم بیت­­هیلانی ساخته شده که آنها را بر اساس قدمت از 1 تا 3 نام­گذاری کرده­اند (Callaway, 1965:20)؛ در شاچم یا شاژم، که همان تل بالته می­باشد ((Wright, 1971:124 در دو معبد، با اختلاف زمانی حدود یک قرن، دو بیت­هیلانی مشخص شده که آنها را متأثر از بیت­هیلانی­های آناتولی می­دانند­(Riehl, 2003:324)؛ در تل لاکیش (Mragalit,1994:118) شیوة ساخت بیت­هیلانی، در معماری معبدی در لایة دوم، مشخص شده است (Mazar,1981:117)؛ در تل جزییل (Daviau,1999:67) معبدی به­دست آمده که با پلان بیت­هیلانی ساخته شده است (Gonen,1973:83)؛ رحمت راهل (Ramat Rahel)، یکی از استقرارهای کوچک در فلسطین اشغالی است که حدود قرن 7 یا 8 میلادی شاهد حضور معماری شاخصی بوده (Orlin,1970:21) و معبد به­دست­آمده از این مرکز با پلان بیت­هیلانی ساخته شده است (Singer,1988:78).

7­ـ لاریسا(Larisa): لاریسا، یکی از شهرهای باستانی ترکیه است. بنا بر آن­چه رفت فرمالیست­های اوّلیه متن را به گروهی از تمهیدات صوری و صناعات ایستا و ذاتی محدود می­کردند. قدمت این بنا را در حدود 850 پیش از میلاد معرفی نمودهاند (Ibid,50). می باشند. بنا بر آمار ۸۰ درصد تولید فرش ماشینی کشور در کاشان صورت می پذیرد. شعری که بدون کهنه شدن در طول زمان ادامه می ابد و شعر همۀ اعصار و قرون است کهنه و فرسوده نمیشود و از رده خارج نمیگردد. ملاحظه میکنیم که «علامت» و «اثر» وجه مشترک و جامع بین معنای «عرف» و «وسم» میباشد و توسم جزئیتر و دقیقتر از معرفت است و فقط به همراه نشانه و علامتی میباشد که به تفکر نیازمند است، پس آنگاه که به چیزی نیک بنگری و خوب دقت کنی، به ظاهر و بلکه به ماوراء ظاهر آن حکم دادهای، اما معرفت به جز با دلیل و راهنمای ظاهری ممکن نمیشود، لذا توسم نزدیک و شبیه به «فطنت» بوده و اثر بیشتری نسبت به معرفت، در نفس انسان باقی میگذارد. در بخش محتوایی نگارخانهای وجود دارد که در آن صدها اثر ممتاز هنری برای عموم مردم به نمایش گذاشته شده و این نخستین بار است که امکان بازدید چنین مجموعهای در سراسر ایران فراهم میآید.

خرید قسطی فرش ماشینی فرش نگین مشهد هلال برای راحتی شما عزیزان خرید قسطی فرش را در نظر گرفته است. شما خریداران می توانید از شرایط اقساط ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و ضامن استفاده کنید و تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید خود را انجام دهید. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ یا شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. برای خرید اقساطی فرش می توانید به صورت حضوری در نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بیدگل و یا مراجعه به نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام به خرید خود کنید. همچنین برای آسایش شما امکان خرید اینترنتی فرش نیز محیا گردیده است. تفاوت خرید اقساطی فرش با خرید نقدی در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید قسطی فرش حداکثر با توجه به زمان اقساط که ۳۶ ماهه است شامل افزایش ۱۵% می گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش پرداخت خرید می کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود از آسایش بیشتری در خرید فرش برخوردار می شوید. برای اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می توانید با ما در تماس باشید. ساخت این معبد مربوط به اواخر قرن 9پیش از میلاد است (Vincent,1956:65). کل این معبد از سنگ مفروش است و قدمت این بیت هیلانی را 830 پیش از میلاد معرفی نموده­اند (Ibid,18). تزیینات پایه­ستونها اغلب از تصاویر گیاهی است که با گل­های چندپر و در چندین لایه تصویر شدهاند، قدمت این بیت هیلانی را 850 پیش از میلاد معرفی نمودهاند (Younger,2006:17). بعد از عبور از این دالان ستون­دار، به آپادانای این کاخ که با چهار ردیف ستون 9­تایی که پایه­ستون­های آن به صورت گرد و شیاری و سرستون­های ایونیک مشخص شدهاند، وارد می شود. گبه، به عنوان یکی از قدیمی ترین انواع فرش رایج در میان مردم، شناخته می شود. معروف ترین نخ خاب در گلیم فرش های متال از جنس نخ بی اف سی است . لذا بافت ریز تر و متراکم تر و دستباف گونه تری نسبت به سایر فرش های ۷۰۰ غیر واقعی خواهند داشت. در فرش ۷۰۰ شانه مشهد ، اگر فرش ۷۰۰ شانه واقعی باشد ، حتما باید از الیاف اکرولیک هیت ست شده استفاده کرد. باید به سراغ فروشگاههای معتبر که دارای ویژگیهای مشخصی از قبیل نماد استاندارد ، نماد اعتماد الکترونیک، شناسه ثبت، آدرس دفتر مرکزی، پشتیبانی و ضمانت کالا و … بعد از عبور از ورودی و یک سالن، وارد سالن اصلی می­شویم که اجاقی متحرک، به مانند نمونة پیش­گفته، در این محل شناسائی شده است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
به مرجع تخصصی فرش ابریشمی ایران خوش آمدید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 1701
  • بازدید کلی : 125090
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه