loading...

مرجع تخصصی فرش ابریشمی ایران

به مرجع تخصصی فرش ابریشمی ایران خوش آمدید.

بازدید : 960
يکشنبه 28 آذر 1400 زمان : 20:33

تلویزیون سامسونگ 65AU7000 همچنین دارای قابلیت Wireless Dex است و شما می توانید موبایل های هوشمند سامسونگی خود که از این قابلیت برخودار هستند را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و مانند یک کامپیوتر از آن استفاده کنید. تلویزیون سامسونگ مدل AU7000 دارای قابلیت Remote Access است و شما می توانید از طریق شبکه آن را به کامپیوتر متصل کرده و کارهای خود را از راه دور انجام دهید. تلویزیون جدید سامسونگ AU7000 هوشمند است و به سیستم عامل تایزن نسخه ۶٫۰ شده است. همچنین این تلویزیون از برنامه App Casting برخوردار است و به شما اجاره میدهد تا صفحه نمایش تلفن همراه خود را روی تلویزیون Cast کنید.تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000از سرویس ابری Microsoft 365 نیز پشتیبانی می کند. با مجهز بودن تلویزیون کریستال سامسونگ AU7000 به قابلیت BT HID و USB HID می توانید موس و کیبورد خود را نیز به تلویزیون متصل کرده و کارهای خود را انجام دهید.

طراحی تلویزیون جدید سامسونگ AU7000

این تلویزیون حاشیه و فریم اطراف صفحه نمایش را به حداقل رسانده به طوری که در نگاه اول 3 طرف صفحه نمایش تقریباً بدون حاشیه به چشم کاربر می آید. باریکی حاشیه های اطراف این صفحه نمایش علاوه بر زیبایی به خصوصی که به تلویزیون بخشیده تمرکز و توجه کاربر را نیز معطوف به تصاویر و صحنه های در حال پخش می نماید تا کاربر کاملاً در صحنه های پیش رو غوطه ور شود. رنگ مشکی این تلویزیون در کنار پایه های دو شاخه ای فوق العاده ای که برای آن در نظر گرفته شده، باعث ست شدن و هماهنگی این مدل با هر دکوراسیون و چیدمانی می شود. در قسمت جلوی این تلویزیون هیچ گونه پورت یا دکمه ای قرار ندارد و تنها زینت بخش آن لگوی سامسونگ می باشد که در قسمت پایین صفحه نمایش درج گردیده است.

بر این اساس هر تصویر دیگری نیز در این مدل با کیفیت 4K و حتی بالاتر نمایش داده خواهد شد. حاشیه های تلویزیون با حداقل ضخامت ممکن در کناره های صفحه باعث میشود علاوه بر زیبایی ال ای د ی، هنگام تماشای تلویزیون باعث حواس پرتی شما نشود. در پشت تلویزیون حالت مات با طرح های بسیار ساده و کم طراحی شده که از پلاستیک فشرده ساخته شده است که علاوه بر زیبایی باعث شده است تا وزن تلویزیون سبک شود. قطر صفحه نمایش کمتر 60 میلیمتر است که باعث میشود تلویزیون بسیار شیک و زیبا به نظر بیاید. به خاطر کم بودن قطر صفحه نمایش شما میتوانید به راحتی تلویزیون را به دیوار نصب کنید.

لوازم صوتی و تصویری خانگی

فناوری Motion Xcelerator با خاموش کردن نور پس زمینه باعث میشود تا صحنه ها بدون لرزش نمایش داده شوند. بنابراین تصاویر صاف و روان پخش میشوند و از تاری آنها جلوگیری خواهد شد. که نسبت به اندروید و ios زیاد شناخته شده نیست ولی کارایی فوق العاده ای را در اختیار مصرف کننده می گذارد. تلویزیونی که دارای سیستم عامل نباشد نمی تواند کارایی منحصر بفردی داشته باشد بنابر این نیازمند یک سیستم عامل قوی و پیشرفته است که بتواند مثل کامپیوتر و گوشی موبایل قابلیت نصب نرم افزار بر روی خود را داشته داشته و به خوبی کار کند. اگر از گیمرهای حرفه ای هستید و یا اوقات فراغت تان را با تماشای فیلم و سریال پر می کنید بی شک تلویزیون سامسونگ 65AU7000 با ابعاد وسیع و قابلیت هایی همچون ALLM و Game Mode می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. بانه یاب به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های بانه آماده فروش تلویزیون سامسونگ 65AU7000 است.

تلویزیون جدید سامسونگ AU7000 بهتر است یا تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Au8100؟

با پردازنده فورکی کریستالی سامسونگ ، صحنه هایی جذاب و مهیج را خواهید دید که در حس و حال آن ها غوطه ور خواهید شد. با کمک این تراشه سطح کیفیت و وضوح تصاویر ارتقا یافته و محتوا های با کیفیت پایین را نیز می توانید با سطح بالا نگاه کنید. پردازنده ها هسته اصلی تلویزیون محسوب می شوند ، زیرا کار اصلی بر عهده آن ها است. پردازنده ها تراشه ای کوچک هستند که با تجزیه و تحلیل تصاویر و ارتقا دادن سطح کیفیت و از بین بردن نویز های صحنه ها ، نمایشی بی نظیر را ارائه می دهد. ایجاد امکان ارائه شبکه های تلویزیونی بیشتر و همچنین بهبود کیفیت صدا و تصویر.

شما می توانید صدای تلویزیون خود را به صورت خودکار باAdaptive Soundتنظیم کنید. Adaptive Sound در تلویزیون سامسونگ AU7000 بر اساس سطح نویز محیط شما بصورت ظریف و خودکار میزان صدا را بهینه می کند. اگر از خانه یا محل کار ساکت خود به مکان پر سر و صدایی مانند خیابان شهر ، کافه یا مترو نقل مکان می کنید ، متوجه تفاوت محسوسی در میزان صدای خود برای تطابق با سطح جدید سر و صدای بیرون خواهید شد. صدای تطبیقی برای سر و صدای پایدار ، به جای سر و صدای پس زمینه ، تنظیم می شود تا تجربه گوش دادن بدون اختلال را تضمین کند. شما همچنین می توانید هنگام گوش دادن به موسیقی تفاوت کم اما معنی داری را در کیفیت صدا را درک کنید.

فناوری Digital Clean View برای حذف نویز تصاویر دیجیتال و قابلیت Analog Clean View جهت حذف نویز تصاویر آنالوگ به کار می روند. این تلویزیون به قابلیتهای ویژه بازی هم مجهز است و می تواند همراه کنسولهای بازی نسل هشت استفاده شود. حالت بازی Game Mode و تکنولوژی ALLM برای کاهش Input Lag بازی از جمله این قابلیتها هستند. به علاوه به کمک تکنولوژی Motion Xcelerator می تواند هنگام بازی محتوای 4K@60Hz را صاف و روان به نمایش دراورد. رویای هر فرد در زندگی و انتظارتی که انسان ها از پیشرفت علم و تکنولوژی دارند این است خانه ای هوشمند داشته باشد تا با در ارتباط داشتن همه ی وسایل و از راه دور بتوانیم آن ها را داشته باشیم! در سال های اخیر تلویزیون هایی که ساخته شده اند بیشتر از امکانات اتصال به Wi-fi برخوردار بوده اند اما دیگر این ویژگی هم برای همه ی ما عادی شده است و نیازهای ما هم ارتقا پیدا کرده است.

سامسونگ Au7000 مدل 65 اینچ

سامسونگ تلویزیون اسمارت 65 اینچ AU7000 را به قابلیت Bluetooth Audio مجهز کرده است و شما میتوانید از طریق بلوتوث محتوای صوتی مورد نظر خود را با استفاده از تلفن همراه بر روی تلویزیون پخش کنید. تلویزیون سامسونگ 65AU7000 یکی از مقرون به صرفه ترین تلویزیون های نسل جدید برند سامسونگ می باشد. این محصول با قابلیت های ویژه توانسته تعداد کثیری از کاربران را راضی نگه دارد. این تلویزیون هوشمند با داشتن قابلیت هایی نظیر اتصال به موبایل، نصب برنامه، بلوتوث و پشتیبانی از تجهیزات اپل یکی از خوش قیمت ترین محصولات برند سامسونگ در بازار بانه می باشد. در تلویزیون سامسونگ 65AU7000 از پورت خروجی ویدئو کامپوننت و ویدو کامپوزیت و همچنین پورت خروجی هدفون خبری نیست.

سیستم بلندگوی 2 کاناله 20 وات به لطف فناوری Q Symphony صدای فوق العاده واضح و کاملی به تلویزیون AU7000 بخشیده است. این صدا به واسطه فناوری Q Symphony ، قدرت بلندگوها در این تلویزیون، بالاتر رفته و امکان ایجاد صوت خارق العاده با همان توان 20 را به آن ها می دهد. اطراف خود را با صدای تلویزیون و نوار صوتی که به طور هماهنگ هماهنگ شده اند احاطه کنید. Q Symphony به طور منحصربه‌فردی به بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی اجازه می‌دهد تا برای جلوه‌های فراگیر بهتر بدون قطع کردن بلندگوهای تلویزیون، به طور همزمان کار کنند. تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز ۶۵ اینچ از طراحی باریک و مینیمالیستی برخوردار میباشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
به مرجع تخصصی فرش ابریشمی ایران خوش آمدید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 314
  • بازدید سال : 1707
  • بازدید کلی : 125096
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه