loading...

مرجع تخصصی فرش ابریشمی ایران

به مرجع تخصصی فرش ابریشمی ایران خوش آمدید.

بازدید : 288
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 زمان : 3:24

کارخانه های نساجی و فرش بافی در چندین شهر کشور مشغول به فعالیت هستند و نوع شهر نشان دهنده کیفیت محصول نخواهد بود بلکه این امر بسته به امکانات و تجهیزات بکار گرفته شده در کارخانه و کاگاهها دارد . شنیدن اسم فرش ماشینی مشهد برای خریداران فرش ماشینی همواره تداعی کننده فرشی با کیفیت و اصالت است، اما واقعا چه مزایایی در فرش مشهد نهفته است که باعث شده فروشگاه های ارائه دهنده فرشهای مشهد و فرش زمرد مشهد و فرش نگین مشهد همواره با خیالی آسوده مشتریان خود را ترغیب به خرید فرش نگین مشهد و زمرد مشهد و فرش مشهد کنند.

در فرهنگ سخن نیز دربارۀ این کلمه آمدهاست: «واحدی برای اندازهگیری مسافت که اندازۀ آن در زمانها و مکانهای مختلف، متفاوت بودهاست. در نتیجه سلیمان (ع) راه حل عادلانهای که عدالت الهی نیز برآن راضی است، ارائه داد. میزان افزایش عملکرد در این شرایط (میانگین 3794 کیلوگرم در هکتار) افزون بر سه برابر شرایط دیم (میانگین 1170 کیلوگرم در هکتار) است. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در ساعات بعد از ظهر و شب شرایط بارش های شدید ناگهانی، سیلاب محلی و تندباد شدید موقتی در مناطق کوهپایه ای استان وجود دارد.

به گزارش تسنیم٬ به بنابر هشدار مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان کاشان، طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در ساعات بعدازظهر و شب شرایط بارش های شدید ناگهانی، سیلاب محلی و تندباد شدید موقتی در مناطق کوهپایه ای استان وجود دارد و این شرایط جوی نیز در منطقه غرب و جنوب غربی شهرستان کاشان از جمله نیاسر، قمصر و برزک حاکم خواهد بود و آبگرفتگی مسیرهای سیلاب ها را همراه خواهد داشت. به گزارش جنوب نیوز، بارش رگباری باران و تگرگ شب گذشته در کاشان به ویژه مشهد اردهال، سیلابی ناگهانی در منطقه به راه افتاد و سه خودرو که در مسیر این سیلاب قرار داشت را با خود برد که متأسفانه بر اثر این حادثه، دو نفر از سرنشینان یکی از خودروها جان خود را از دست دادند. همانطور که گفته شد در شهر کاشان واحد های مختلفی از کارخانجات فرش وجود دارد که در این کارخانه ها انواع فرش ها در طرح های مختلف طراحی و بافته می شود . یعنی همان قسمتی از برج خوشه که به صورت سنبله­ای در دست او تصور شده است و شامل عوّا و سماک اعزل است. سنبله ابتدا در زمین زندگی می­کرد اما پس از ارتکاب گناه در زمین، به آسمان صعود کرد و در میان ستارگان بکر و دست نخورده باقی ماند (مصفی، 1366: 409) دگانی(Dgany) می­نویسد: «طبق افسانه­های سنتی، سماک اعزل خوشة گندمی را نشان میدهد که در دست دوشیزه­ای است و فرا رسیدن زمان کشت را به یاد دهقان می­آورد» (دگانی، 1389: 43). چنان­که شارحان نظامی نیز نقل کرده­اند، برج خوشه یا سنبله به صورت دختری تصور شده است که در دست (دست راست و در بعضی از کتب، دست چپ) او خوشه­ای از گندم وجود دارد.

شهرک صنعتی راوند در سال 1363 به تصویب قانون ، به شهرک های صنعتی مصوب پیوست تا امکانات لازم برای این شهرک تهیه گردد . به این علت که کارخانه های فرش کاشان روز به روز توسعه می یافتند باید فضایی با وسعت بالا طراحی و تدارک دیده می شد تا می توانست این حجم از کارخانه را در خود جای دهد . ابنمنظور در توجیه فارسی بودن آن، نوشتهاست: بَربَط مرکب از دو دواژه «بَر» به معنی سینه و «بَط» است به معنی مرغابی، اما درست آن است که اصل واژه را یونانی بدانیم چرا که در یونانیbarboton بوده که ابتدا به پهلوی آمده و از طریق زبان پهلوی به عربی راه یافته است. زمخشری و فیروزآبادی، تدبر را به تفکر تفسیر کردهاند که این تفسیر به نظر پژوهشگر دقیق نمیباشد، البته اعتقاد به تقارب و نزدیکی این دو مفهوم درست میباشد، اما این به معنی مترادف بودن آن دو نیست.

خرید قسطی فرش ماشینی فرش نگین مشهد هلال برای راحتی شما عزیزان خرید قسطی فرش را در نظر گرفته است. شما خریداران می توانید از شرایط اقساط ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و ضامن استفاده کنید و تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید خود را انجام دهید. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ یا شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. برای خرید اقساطی فرش می توانید به صورت حضوری در نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بیدگل و یا مراجعه به نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام به خرید خود کنید. همچنین برای آسایش شما امکان خرید اینترنتی فرش نیز محیا گردیده است. تفاوت خرید اقساطی فرش با خرید نقدی در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید قسطی فرش حداکثر با توجه به زمان اقساط که ۳۶ ماهه است شامل افزایش ۱۵% می گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش پرداخت خرید می کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود از آسایش بیشتری در خرید فرش برخوردار می شوید. برای اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می توانید با ما در تماس باشید. از آن جا که ایران مهد و قطب فرش جهان بود ، بنا بر این پتانسیل این امر در کشور ما وجود داشت که این هنر به سمت صنعتی شدن پیش برود . این مدل فرش فانتزی بیشتر مناسب کسانی است که به دنبال داشتن رنگ های مختلف در دکوراسیون اتاق خواب شان هستند. وی ادامه داد: امدادگران وارد عمل شده و چند خودرو و شهروند را از سیل نجات میدهند، اما یک خودرو پراید که با وجود هشدارهای پیشین در مسیر رودخانه توقف کرده بود، توسط سیل محاصره شده و دو سرنشین آن کشته میشوند. فرش قیطران اولین تولید کننده فرش 1000 شانه بوده و در سال 94 جهت گسترش فعالیت خود و هماهنگ شدن با پیشرفتهای تکنولوژیکی با خرید ماشین آلات بافت 1200 شانه نسبت به تولید فرش 1200 شانه با تراکم 3600 تلاش کرده و با موفقیت در این عرصه به افتخارات خود افزود . این کارخانه در کاشان تاسیس شده بود تا در زمینه تولید محصولات قالیبافی به قطب صنعتی کشور تبدیل شود . در ایران هم کالاهای مختلفی هستند که به کشور های دیگر صادر می شوند ، از جمله پسته ، زعفران ، خاویار ، صنایع مدنی ، خوردو و غیره که فرش یکی از آن ها است .

پوش ها و زیر انداز ها از گلیم فرش ماشینی استفاده شود . در کارخانه فرش فقط فرش ماشینی تولید نمی شود ، بلکه ممکن است مجموعه فرآیندهای دیگری هم که مربوط به این صنعت می شوند ، در آن صورت بگیرد . فرش ايراني پر از زيبايي سحرگونه است، گويي در بهشت قدم گذاردهاي؛ بهشتي با رنگهاي سيمين و زرين فام كه باغهاي آن روح از سر بيننده برده، گويي در باغ بهشت جاوداني سير و سياحت ميكند، با رنگهاي درخشان و ناب و پيچش شاخ و برگها حركت را در تار و پود فرش تداوم ميبخشد. حتی می توانید تلفن های این نمایندگی ها را از اطلاعات تلفنی شهر محل سکونتتان دریافت کنید . به صورت کلی برای بافت گلیم فرش ها از دستگاه BCF استفاده می شود و همچنین جنس و کیفت آن ها بسیار عالی می باشد . اینمسئله به خوبی در افکار هر دو بزرگوار موجود است و مقصود از آن نه عشق مجازی است بلکه عشق حقیقی.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
به مرجع تخصصی فرش ابریشمی ایران خوش آمدید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 1744
  • بازدید کلی : 125133
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه